Drogi Uczniu !
Jesteś kreatywny , masz zdolności plastyczne, nie boisz się nowych wyzwań … ?
Koniecznie weź udział w konkursie na logo naszej Szkoły !
„Uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia .”
Seneka Młodszy
REGULAMIN KONKURSU
-
Organizator konkursu
-
Organizatorem konkursu na opracowanie logo Szkoły Podstawowej w Zagorzynie są: mgr Jolanta Jawor, mgr Zdzisław Warzecha .
-
Cel i przedmiot konkursu
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej w Zagorzynie Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp. -
Warunki uczestnictwa w konkursie
-
Konkurs trwa od 01.03.2022r. do 31.05.2022r.
-
W konkursie mogą brać udział uczniowie klas IV – VIII naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
-
Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).
-
Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
-
Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
-
Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
-
Forma prezentacji pracy konkursowej
Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, plakat, ulotki.
Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych. -
Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami;
-
być czytelne i łatwe do zapamiętania,
-
być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły,
-
wzbudzać pozytywne emocje,
-
logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
-
13. Miejsce i termin składania prac konkursowych
-
Podpisane prace (imię i nazwisko, klasa) należy składać do 31.05.2022r.do organizatorów konkursu.
-
Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
14. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
15. Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
16. Ocena prac konkursowych
-
Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.
17. Rozstrzygnięcie konkursu
-
W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
-
Dla zwycięzcy/-ów przewidziana jest nagroda.
-
Planowana data ogłoszenia wyników 10.06.2022r.
-
Komisja zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu oraz niewybrania pracy zwycięskiej.
-
Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
-
Po ogłoszeniu wyników i przyznaniu nagrody zostanie zorganizowana wystawa, prezentująca wszystkie prace.
Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów
Organizatorzy